Thursday, April 29, 2010

oke benda yang tak sepatutnya jadi telah jadi

oke benda yang buat saya sedih bila saya mula terjebak dengan kebinggungan sendiri, lebih senang dengan bahasa tersepit dengan diri sendiri, saya tak sangka saya akan rasa benda macam ni sekali lagi, sedih yang teramat bila saya terpaksa buat benda yang sya tak nak buat, tanpa kerelaan hati saya melakukannya, dengan lafaz bismillah saya cuba merelakan sepenuh hati, semoga apa yang saya lalui ini tidak akan berulang lagi, biarlah ini yang terakhir,, biar kawan akan kekal selamanya, satu persahabatan tidak boleh dibeli dengan mata wang, semoga kau dan aku akan kekal sebagai kawan sampai bila-bila, walaupun kita bukanlah kawan baik, tapi pada aku kau baik, dan aku semakin tak paham dengan maksud perkataan 'kawan baik', bila kawan aku yang aku anggap baik buat aku sekarang, dan kepada insan yang pernah jadi kawan baik aku tu aku tunggu kau berubah, harap kau tak jadi macam dia, dia sangat pentingkan orang yang pernah buat dia

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik