Thursday, April 22, 2010

perfect? mengungkit?? OMG!

dalam dunia ni ada orang yang perfect ke? bukan saya nak cakap apalah, cuba korang bila ada orang rasa dia perfect dan tak pernah buat salah? pe yang korang akan rasa? rasa nak penampar muka orang tu pun ada kan? macam tu gak la saya rasa bila saya berdepan dengan orang yang macam tu, haih,, sabar jela, boleh dia mengaku dia rasa dia betul! perh betul sangat ke dia tu? bab menjatuhkan orang no1, bab tuduh orang tanpa asas pun no1, suruh bagi sebab ta boleh nak bagi hanya mampu ternganga je, diam seribu bahasa dengan alasan tak nak mengungkit, mintak maaf ea saya nak tumpang mencarot jap, kepala hotak dia tak nak mengungkit, yang dia mengungkit tu apa?? haih saba cik nana, saba.. saya bukan apa memeng tak bole berdepan dengan manusia yang macam ni, kalau lah satu hari nanti ditakdirkan saya berdepan dengan orang yang macam ni harap kesabaran dalam diri ni dapat ditingkat kan, amin.. sebelum saya menutup celoteh saya ni ha, saya nak minta maaf kalau bahasa kasar sangat, bukan apa baek mulut jahat dari hati busuk,
sekian terima kasih lah ye,,

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik