Thursday, July 29, 2010

ape de hal

kau orang perasan ta sekarang ni kan semua orang sebok dok pikir pasal badan, yang kurus nak gemok , yang gemok nak kurus, haihh.. aku tak tahu la kenapa aku kurang pikir sikit, bukan tak pikir, tipu la kan kalau tak pikir langsung, aku malas nak pikir sebenarnya, macam tambah masalah je, walaupun sebenarnya aku dah semakin gemok, oke ni tak tipu. dulu masa sekolah mak ai kurus kedengking macam kena tiup angin pun terbang la kan, tapi sekarang taufan lalu sebelah pun belum tentu aku terbang, oke ni sangat2 menipu *pengaruh eja @ wakil dpi5 sem ni, dulu aku berdiri betis aku melenkung, macam nak patah la kan, tapi sekarang try la kau orang patah kan, lemak dah bertempiaran sana sini, babat tayah la cerita kan, dulu masa aku form1 berat aku 28kg-30kg je, betul aku tak tipu, pergi lah tanya kawan aku masa sekolah dulu, naik form2 aku bertambah berat, masa tu berita gembira , tapi sekarang kalau naik berita buruk, naik form3 aku bertambah-tambah gemok, naik 45kg aww, percaya ta? mungkin masa ni aku da besar, dah kenal erti hidup sebenar, macam mak aku selalu cakap sebelum ni kau tu dulu hingus pun mak yang kesat, sekarang je belagak tanak duduk bawah ketiak mak, ni la dialog mak aku bila dia nak start marah kita orang adik beradik. form4 dan form5 aku maintain begitu je, dan..dan.. dan sekarang aku dah semakin gemok, mungkin aku nak kena jaga badan, tapi sori la aku bab jaga-jaga badan ni kalah sikit, takan terjagenye, naik se-kg se-kg, dan sekarang berat aku 48kg, can u  imagine thatttt? aku dah la tak tinggi mana, kang nampak bantot kang, tapi apa kan daya aku memeng tak pandai jaga badan, soo aku kena berjaga-jaga jela. harap badan akan maintain macam ni je, hopefullyyyyyyyyyy

*nila aku sekarang, setelah mengenal erti hidup sebenar

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik