Thursday, August 5, 2010

kau tade hak la babe !

aku lepas baca satu berita ni kat sinar harian, dan aku bukak page kawan aku yang bagi aku link tadi tu ha, aku buka satu page yang ade kat page membe aku nih, 'PAGE PEREMPUAN BODOH SANGAT' , panas pulak aku baca komen-komen perempuan tu dengan membe die, hello kau siapa perempuan nak judge johor macam tu ??, perempuan yang aku maksud kan ni nama die Nor Azita Osman, perempuan ni da tau duduk kat johor, menumpang pula tu, buat la cara menumpang, kalau kau tak suka johor balik la negeri asal kau, tak payah nak hina sangat negeri orang, dah lah kau tu pakai tudung, kau saja je nak cemarkan nama orang yang pakai tudung, haihh.. kan da masuk paper cerita pasal kau, da ramai rakyat johor komen  walaupun kau mintak maaf depan pun belum tentu semua boleh terima tau ta, aku rasa kau balik la negeri kau, kau da tak boleh nak lari kemana da, sebab tu ade pepetah 'sebabkan mulut badan binasa', ha sekarang rasa la kau wei, amek kau perempuan, kau ingat kau nak pindah kl, kl dapat terima ke kau yang suka kutuk negeri orang, tak sedar diri ,menumpang, lain kali jaga la mulut kau

p/s : aku bukan sengaja nak maki orang, cuma panas bila terbaca berita tu, nah korang baca lak  Nor Azita Osman Hina Negeri Johor (Blacklist People)  dan yang ini  http://www.sinarharian.com.my/johor/content/story8033509.asp

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik