Wednesday, September 8, 2010

naseb baek tak kena halau

tanggal 30/08/2010 kelas DPI5 telah bergabung tenaga untuk berbuka bersama, puasa terakhir bersama la kata kan, jam 7 akmi berkumpul di ANI SUP UTARA, mulanya nak sampai awal da, tapi si'fain bagi arahan jalan salah so kami sampai lambat la sikit, kami tempah 4 meja.
bila jam menunjukan waktu berbuka kami pun telan makanan bersama, da macam anak tade mak da masing-masing, makan tak hengat dunia punya, almaklumla bayar RM20 plak, takan nak membazir, yang paling best aku buat abc sendiri, so perisa sendiri la kan aku letak, boleh tahan oke rasa ya, tak caya tanya eiyja, kan ieyja kan?, *da boleh kawen da ni, da pandai masak la kate kan, thehe.
makan punya makan sampai la waktu bergambar, kami bergambar bersama, sane sini kami capture, da tak endahkan orang sekeliling, sampai si'ieyja tolak meja kat kedai tu sebab nak bergambar sangat, ada yang nak begabung kepala, ada yang rambut masuk abc *sigh, ada yang pakai sanggul tinggi-tinggi sebab nak bergambar,
tapi walau apae pun aku akan rindu saat berbuka dengan pelahapnya ni, rindu korang wei
lepas tu aku dengan gonjengan yang laen bergambar diluar kedai pulak, gambar melompat dan berlari konon, haih sungguh tak matang *tak boleh kawen.
dan dan dan lepas tukan kami kan lepak dataran sekejap dan terus ke uptown yang dibanjiri tsunami orang tu, jalan sane sini dapatla baju sorang sehelai, aku je yang berjimat, mak kata tak baek membazir. tapi ni semua kenangan yg ta dapat aku lupakan wei, ni merupakan puasa terakhir kita bersama, insyallah panjang umur, aku kawen aku jemput korang oke 
 ni la yang terlibat pada hari kejadian
aww aww rindu korang la babe
tengok tarikh kt gambar tu, gile wei
oke ni tarikh sebenar :)

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik