Monday, September 20, 2010

untuk kau yang sewel dan mereng

selepas sebulan berpuasa, adilfitri menjelang tiba, kali ni raya jatuh sehari selepas aku cukup 20 tahun, so duet raye makin berkurang, makcik-makcik dan pakcik-pakcik sekalian, saya masih memerlukan duet raya la, saya masih belajar, *oke mengarut jap, celoteh bersambung, raya kali ini sangat bermakna walaupun tak dapat duet raya da sebab kami dapat bertemu, ye kami bertiga, kami yang pernah mencoret kenangan bersama semasa di 5M4, yang selalu kena marah dengan big mama, yang pernah bergaduh sesama sendiri, aha tanak gadoh da, sayang kau nany mereng dan kau zaty sewel !, raya tahun ni dapat luangkan masa dengan korang lama sebab masing-masing cuti lame, waa da kini aku da kat tempat asal, kau dan kau pun sama, aha rindu kau la gile, kau dan kau tetap kawan baik aku la sampai bila-bila n kau berdua laen dari yang laen sebab kau tak berlagak walaupun kau ada kerete YANG LAGI BESAR, muka YANG LAGI SANTEK, otak YANG LAGI PANDAI, sebab kita saleng memerlukan, kita tak pernah pandang harta untuk berkawan kan? yang penting keiklasan kan? tapi aku tak paham pada kawan yang suka tindas kawan sendiri bila dia dah ada kereta, da duduk kat atas, haihh selisih malaikat 44 jangan la kita jadi camtu oke sayang-sayang ku, aku masih perlukan kau berdua untuk melengkapkan hidup aku, aku perlukan kau untuk mengukir senyuman kat bibir ni, pape pun aku sayang kau berdua la babe, sayang gile, kamu orang amat bermakna dalam hidup la, kita kawan sampai mati oke, ni kenangan kita, tengok bawah tu
ya aww aww
sayang kau la gile 

p/s- kepada nany yang suke jadi pengikut, betulkan apa aku cakap :)

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik