Monday, April 26, 2010

saya rindu budak-budak ni tau ta

saya rindu budak-budak ini tau ta.. rindu sangat,, saya sayang dia orang sebab dia orang:
1) 'HOT'
2) 'TAK MENGUNGKIT'
3) 'MEMAHAMI'
4) 'CARING'
5) 'TAK BAJET AYU'
6) 'YANG PALING PENTING MENERIMA SEGALANYA DAN TAK MEMANDANG RENDAH DEKAT KAWAN SENDIRI'




dia orang ni kawan saya masa form4, dia orang baek, dia orang sentiasa ada masa saya susah, dia orang selalu bagi sokongan tau ta, dia orang tak mengungkit, saya sayang dia orang, rindu kat dia oarang ni ha, dulu selalu buat jahat sama-sama, cabut kelas, cabut perhimpunan, cabut tilawah, semua lah, semua dengan mereka, dan yang tukang 'cover' kita orang bapak kita orang lah 'cikgu aziz', cikgu ni baek sangat dia selalu tolong kita orang bila kita orang susah, kalau kita orang cabut 'port' kita orang kat bilik dia lah, sampai satu hari ni kantoi dengan pengetua, masa tu saya dengan zaty dan khalid je, haha kelaka sangat, tapi nasib baek dapat 'cover' balik, kenangan tu beb! haha rindu ye kat dia orang ni ha, rasa macam nak hug je sekor-sekor bila jumpa nanti, saya rindu saat indah bersama mereka :)

p/s sebenarnya kita orang bertujuh termasuk saya, ni ada tiga je gamba sebab lagi tiga tade gamba terbaru la, kepada atin, bella dan nienie t aq masukkan gamba korang k, kepada zaty, nona dan fara cantik tak gamba korang ni? haha


oke ni cerita untuk form5 pula, tadi cerita masa kami semua 1 kelas, bila form5 kami terpisah walaubagaimanpun kami tetap kawan sejati kan korang berenam?
kisah form5 ni sedih diawalnya sebab hanya saya dengan zaty yang 1 kelas, yang lain kelas lain, mula-mula kita orang tak ada kawan, kami berdua je, tak semeriah masa form4, cikgu aziz pun dah tak ajar kita orang, dia dah pindah, sehingga lah 1 hari ni kami kenal rapat dengan keciq, bermula dari saat itu kami berkawan dengan nany s'gonjeng (dapat perkataan dari eja), lama-lama kami rapat dan terus rapat sampai lah sekarang. rindu kat dia orang ni juga :( . rindu sangat, masing-masing ada hal sendiri sekarang.. mereka pun dah makin membesar, keciq je tak besar-besar, pada masa ini kejahatan akan dilakukan bersama dia orang dan yang paling bersabar dengan kita oarng semestinya 'BIGMAMA' dia lah cikgu kelas kami yang sentiasa bermood, tak paham? maksudnya dia ni suka berubah-ubah mood, kalau mood dia tak baek orang yang pertama dan sentiasa kena adalah keciq! salah orang laen pun keciq mesti kena, kita orang de lagu kelas kita orang sendiri tau, lagu 'KAMPUNG HAI PENING LALAT', ni lah tema kelas kita orang

p/s keciq sebenarnya BIGMAMA tu sayang kau lebih la




No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik