Wednesday, May 26, 2010

another appreciate entrie..

oke sorry sebab lupa nak say tengs kat seorang lagi insan yang baik hati yang selalu menghulurkan bantuan, ikutkan hati nak je tulis semua yang terlibat tapi masa tak mengizinkan, betul ta tipu, oke entrie ni untuk semua orang yang pernah tolong saya masa saya dalam kesusahan, termasuklah kau, ye kau lah, ha yang tengah baca tu, entrie ini untuk kau "AKMAL HAKIM" ha dah tayah nak buat muka bangga dan keluarkan penyakit keturunan kau tu, da tayah nak perasan lebih-lebih da, 
(jangan marah mal, t kena jual)
dah mal , kan aku cakap cukup! haih kang de kang yang mati kang,

BTW tengs amal n semua yang ada dengan aku masa aku susah, sayang korang lebih lah, t kalau aku dah kaya aku belanja korang ASKEM CARAMEL!! 
(so pe lg doakan la aku kaye cepat k)

~the end~

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik