Friday, May 7, 2010

MAY DREAMS COME TRUE

 lakonan yg terbaek doe! siyes! ko mmg terhebatla,, rase nk bagi pnapak je, haih.. boleh tak ko hentikan semua ni, penatlah, ko ta penatke? ko ta rase semua benda ni bodoh ke? aq penat kot, jaoh mane lg ko nk aq pegi? sebab ko kita orang jauh! ko yang buat kita orang putus kawan! so nak pe lagi?? hah?? ta puas??


oke da penat berceloteh sorang-sorang kat atas tu.. tah apa saya mencarot kat atas tu, oke2 macam ni la u all tengok adegan-adegan ni oke,, malas nak bercerita panjang-panjang:


situasi pertama


situasi kedua


situasi ketiga


dan kini


oke ini harapan..


inilah yang tersirat dalam kisah hidup kami, mengharapkan sesuatu yang tak pasti berdose ta?,
dari situasi yang pertama sehinggalah yang ke harapan tu semua ada kisah disebalik gamba tu, start dari pekenalan sehingga la pengtekaran, tapi disebalik semua tu semua ada keindahan, yang harapan tu, haih mampu ta terjadi? ye yang harapan tu, ha yang kucing tiga ekor tu, bukan lah harapan saya nak jadi kucing kale biru, cuma nak kembalikan apa yang asal, kenangan bertiga merupakan kenangan yang terindah yang ta dapat masing-masing lupakan, senyuman, gelak tawa bersama sering kedengaran bila bertiga, namun apakan daya "dia" mencemburui hubungan kita bertiga, harapan yang ta pasti sebab ada manusia yang masih dengki dan ta berhenti menganggu kehidupan saya, sebab apa pun saya ta pasti,segala akan pasti akan kembali bersinar bila "dia" ta lagi menganggu..
disini saya selitkan lagu yang pernah "someone" diantara mereka berdua bagi pada saya,sebelum segalanya terjadi


kau dan aku adalah satu
tak kira apa
segala rintihan aku engkau selalu ada
biar kata memisah kita
biarkan saja
kerana terbiasa
chorus:
mengejar mimpi, yang pasti akan aku
sentiasa kehilanganmu
ku akan tunggu saat bertemu
tiada henti
walau dimana kita berdiri
didalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti

semua tak terang dimataku, walau warnanya menyala
ingin merasa namun aku tak akan cuba
biar kata memisah kita
biarkan saja
kerna terbiasa
oooohhhh
mengejar mimpi, yang pasti akan aku
sentiasa merasa kehilanganmu
ku akan tunggu saat bertemu
tiada henti
walau dimana kita berdiri
didalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti
biar sampai akhirnya nanti
ooohh..oohh..oohh..

(p/s-sambil tulis sambil mnyanyi)

oke bak kata orang cam ni lampiran jela, ha tengok bawah

selemah-lemah manusia adalah orang yang tak dapat mencari sahabat, dan manusia yang lagi lemah dari itu adalah manusia yang mensia-sialkan sahabat yang telah dicari
riwayat saidina Ali

friendship isn't how you forget, but how you forgive.
not how you listen, but how you understand.
not how you see, but how you feel.
not how you let go, but how you hold on

FRIENDS
we shared smile...
we wiped the tears..
and through the years...
our frienship has grown
along with us...
you are truly
a wonderful part in my life

sahabat adalah anugerah yang indah, mugkin seseorang bisa hidup tanpa kekasih tapi jarang orang bisa hidup tanpa sahabat yang selalu menemaninya

i'll always beside you
until the very end,
wiping all you tears away,
being your bestfriend.
i'll smile when you smile
& feel the pain you do,
& if you cry in single tears,
i promise i'll cry too.

MAY DREAMS COME TRUE
 


No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik