Saturday, June 26, 2010

aku + zana + jiji + chenko berlakon bersama fared kamil dan liyana comel bangat tu

buat pertama kalinya aku sampai petaling street, tak pernah terpikir pun nak pergi sana sebab aku selalu dengar cerita yang bukan-bukan pasal petaling street, tapi bila dah sampai sana memang tak dapat nak dinafikanla kan peniaga-peniaga kat situ memang suka memaksa, dala ramai orang, kalau korang nak tau aku tak suka pergi tempat ramai orang, aku adalah wanita yang bekerjaya yang anti kesesakan orang ramai, jom heboh pn aku tak suka, merimaskan tau tak, sebab macam-macam boleh jadi kalau ramai-ramai ni, macam membe aku semalam kehilangan jam yang baru dia beli kat petaling street, tak boleh nak buat apalah kan, kalau dah ramai-ramai nak salahkan siapa. tapi apa pun tengs pada zana, jiji dan chenko, sebab bawa aku pergi sana, sebab korang aku dapat jumpa fared kamil dan liyana yang comel bangat tu, walaupun aku bukan peminat setia fared kamil, tapi aku dapat jugakla tengok ke'MACHOan die tu, memang tak dapat dinafikan di gagah doe!, membuatkan zana n jiji angau, walaupun macam-macam benda jadi hari tu, dala aku tengah demam masa tu, batok lagi, dengan kena parking RM10.50 lagi tapi aku tetap gembira sebab keluar dengan diaorang yang separuh betul tu, rayau sana sini sampai termasuk dalam pegambaran fared kamil dan liyana yang comel bangat tu

p/s- tengs chenko amek gambar kiteorang yang comel ni, walaupun ko amek gambar ta center aku hargainya, heeee :)

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik