Friday, July 2, 2010

hari pertama kesekolah tadika

minggu ni merupakan minggu pertama aku kembali ke poli, macam-macam perkara yang jadi, tapi aku nak cerita hari pertama kita orang nak g kelas, huh semua berkobar-kobar tidur awal malam tu, bagun tanak macam awal lagi, lagi-lagi si'sal tu, mak datok awal bagun, rasa macam hari pertama nak g sekolah tadika pulak, mungkin sebab kita orang da lama tak jumpa, selepas 5 bulan menjalani latihan industri, masuk hari kedua ketiga sal la orang terakhir bagun (sal jangan marah, nanati cepat tua). sampai je aku kat poli, aku nampak sorang minah ni tercegat depan kelas (si'eja senget), tapi tak masuk pun, niat dia datang awal nak buat kerja jahat, nak susun meja bertiga katanya, tapi apa kan daya kelas kunci, pn.tuty macam tahu je si'eja senget tu ada niat jahat, sia-sia la si'eja senget tu datang awal.
minggu pertama yang agak memenatkan, mungkin ta biasa dengan suasana kelas lagi selepas 5 bulan tinggalkan poli, walaubagaimanapun (wah ayat macam sasterawan negara je) aku rasa gembira sebab keadaan lebih terkawal dan bahagia dari aku bayangkan.

dari kiri baris depan: eja, nazri, zana
dari kiri baris tengah: farid, faizal, wan
dari kiri baris belakang: syafiq, husnul

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik