Friday, June 11, 2010

tolong jagekan telefon saya tu ea.

oke hari yang kita tunggu dah sampai, dulu asek nak tanya bile nak habis LI kan, ha sekarang dah habis da wei!! 
pejam celik pejam celik, lagi seminggu je aku akn jumpa kau nyah, betul gua rindu lu nyah, yup ko nyah, ye cik zana yusoff awakla.. nanti kita habiskan masa bercakap sampi pagi, dah 6 bulan babe ta jumpa kau, 

oke berbalik pada tajuk asal *aku ni suka lari tajuk tau, almaklomlah atlet, suke berlari, 
aku nak cerita pasal ofis aku yang hot!! ( asal ko eja?? ta puas hati?, memang METROASEA SERVICES SDN BHD hot!) dah-dah semua buat muka percaya cepat aku nak mula cerita ni, cerita ni bermula macam ni... (terkenang)

1st time daftar masuk li, aku masuk dengan muka suci babe!, nak buat macam mana memang muka aku suci pun , masuk-masuk je da kena ceramah, mak datook panjang lebar hah ceramah yang diberi, tapi tu la sesi pengenalan kita orang.  memang tak dinafikan dalam ofis ni banyak karenah, oke aku listkan:
1) akak yang suka buat muka kepo, 
2) akak yang senyum bermakna
3) encik yang suka carik pasal @ baek hati lagi pemurah
4) encik yang suka kacau orang sane sini
5) encik yang suka bercerita dan cerita die semua orang boleh hafal
6) encik yang selalu pergi pasir gudang tinggal kita orang
7) encik yang smart lagi bergaya 
dengan adanya mereka ofis ni ta pernah sunyi, lagi-lagi bila encik suka carik pasal + akak yang suka buat muka kepo + encik yang suka kacau orang sane sini + akak yang senyum bermakna tu ada, mereka tak pernah jemu kacau kita orang yang baek ni (oke sila percaya, dah diam jangan nak cakap pape)
walau macam mana pun mereka, mereka memang baek, selalu bagi kita orang yang baek ni makan free, nak habis li kita orang dapat makan free 3 hari berturut-turut, dapat hadiah pen lagi babe! akan ku guna untuk jawab exam nanti, tu tanda penghargaan tu,, gila sayang nak habiskan li kat situ, nanti dah tak jumpa mereka, tak ada  orang nak kacau kita orang, tak ada orang nak belanja, tak ada orang nak bagi hadiah hari jadi, dan macam-macam lagi. oke last sekali aku nak pesan kat orang ofis terutamanya akak yang suka buat muka kepo tu "tolong jagekan telefon saya tu oke kak, cakap kat die saya akan merindui nya yang selalu buat bising sebelah telinga saya", akhir kata terima kasih daun keladi, esok lusa lepas saya balik sini saya datang dan akak belanja lagi oke?

p/s: tolong sign kn report saya ngeee~

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik