Sunday, June 6, 2010

penat je takut!

cuba baca tajuk kat atas tu,
ha da bace? so pe pendapat korang?
ta paham? memang aku cakap bahase france pun
maksud perkataan yang kat atas tu lebih kurang dengan PERASAN!

cerita die macam ni, hari sabtu bersamaan dengan 12 rabiulawal tahun gajah, oke salah tarikh tu, bape haribulan puna ku tak pasti, aku telah dicolik oleh mimi dan dibawa ke SUBANG PARADE, sampai-sampai je dah perasaan da, ade ke si' mimi g parking kat carefour, mati-mati lah aku dengan alia ingat kitaorang dekat subang parade, bongok punya mimi ( sebenarnya tanak mengaku kesalahan sendiri sebab tu salahkan mimi), jalan sane, pusing sini, si'alia dengan mimi beli shawl la, beli baju la, beli sarung handphone la, last-last kepenatan, sedar-sedar je dah pukul 7!! perot da lapar, si'alia cakap mak die de masak lasagnia, so si'mimi pantang dengar lasagnia, die fobia, menyebab kan die nak makan, so kitaorang pun balik, sampai dekat batu tiga, adalah satu kereta wira ni bawak macam haram kejadah, laju gila nak mampos, yang ta bole bla tu die 4low je kitaorang g mana, gila takut kitaorang, rasa macam nak tolong mimi tekankan minyak je, yang si'alia g gelak bukan nak bagi sokongan, takut gila babe!, sampai kat simpang masuk rumah alia, kereta tu terus, rupa-rupanya kitaorang perasan kereta tu 4low kitaorang, ni semua angkara mimi bungek yang sebarkan cerita kereta tu kejar kita, gila penat aku takut rupanya perasan semata-mata, mimi ni wat aku nak terkeluar jantung je, naseb baek aku ta g tolong tekan minyak, lepas da perasaan tu. kitaorang buat ta bersalah,

the end

p/s jangan cepat perasan

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik