Tuesday, June 1, 2010

mamak! kari kepala lipas sattuuu!!!

bila bercakap pasal binatang berkaki banyak ni (en. lipas), aku mula meremang segala bulu, mane ta ye binatang paling buas tu, huyoooo... (saje buat action lebih biar korang rasa cuak! pe lagi wat la muka cuak), nampak je kecik tau, sekali die menganas, sekali die kibarkan sayapnya terbang sane sini, mak datoook, ha INTAN SAFIKA hot pn cabut lari tau, INTAN hot ni gagah orangnya, tapi kalah badi ngn binatang buas ni, binatang buas ni suka buat muka ayu lalu sebelah aku, siap 'catwalk' lagi, die ingat die boleh tambat hati aku?? sori la babe! gua benci lu dengan keturunan lu

oke yang kat atas tu intro entrie aku, asal tak puas hati? biar la aku nak buat intro panjang-panjang, ada aku kesah? oke-oke berbalik pada tajuk aku kat atas tu, aku nak start cerita ni so korang dikehendaki buat muka percaya dan ingin tahu,
semalam aku keluar pergi buang duit dan buang masa bersama mereka, mereka-mereka yang gila, mereka colik aku bawak pergi danau, oke sila percaya, rayau sane sini dan karoke, hilang suara mak nyah melalak sekuat-kuat hati. balik dari karoke, si'AMER rama-rama ajak pergi minum, dalam perjalanan tu aku merehatkan mate aku, sedar-sedar je dah sampai kat kedai mane entah, aku malas nak turun tapi dia orang paksa, nak tanak turun la jugak, INTAN hot ni suka terkencing bila sampai, tapi kali ni bukan INTAN hot yang nak terkencing tapi BOBO garang yang nak terkencing, so INTAN hot teman la BOBO garang. aku dan AMER rama-rama duduk kat meja kat kedai makan tu, aku masih tak tahu aku kat mana, selepas pusing kanan, pusing kiri baru aku sedar aku dekat KEDAI MAKAN NAWAS dekat glenmarie, aku duduk kat meja luar, tiba-tiba 'i saw...' ea terspeaking pulak, aku nampak binatang buassssss!! terkejutkan, aku dengan pantasnya angkat kaki, aku ajak AMER rama-rama lari duduk tempat lain, tapi sisengal AMER rama-rama ni tanak, ane kedai tu datang amek order, aku order teh ais, INTAN hot dan BOBO garang sampai, dorang datang dengan tercungap-cungap (saje tambah cite bia nampak lagi trauma, asal ta puas hati?, diamla ni cite aku, aku punya pasal la), BOBO garang cerita kan detik-detik cemas dorang dalam toilet tadi, rupe-rupenya kaum kerabat binatang buas tu bersarang dekat dalam toilet, mereka dan keluaga mereka mengibarkan sayapnya dengan senang hati, walaweh macam toilet tu dorang yang punya pulak, belum sempat si' INTAN hot duduk, dia dah nampak binatang buas tu lagi, apa lagi aku dengan INTAN hot lari bertempiaran (oke kali ni menipu), aku dengan INTAN hot nak pindah tempat, maka kami pun berpindah tempat, masa duduk tu sumpah tak tenang, takut kaum dorang datang mengganas, BOBO garang dan INTAN hot pun order, dan makanan + air yang aku dengan AMER rama-rama order pun sampai, aku minum seteguk je, lepas tu hilang selera aku, terkenangkan kaum kerabat binatang buas tu, mati selera den ni ha, mereka semua makan, aku just tengok je, ikutkan hati memang nak makan, tapi ta mo den makan roti canai berkuahkan binatang buas tu, tak pasal-pasal jadi KARI LIPAS!!!!!,ha pastu order macam ni 'MAMAK! KARI KEPALA LIPAS SATU!!!, ha oke ta? tapi kalau la jumpa betul-betul binatang tu berenang dalam kari mak aii  boleh mati cramp , air aku tadi pun BOBO garang yang habiskan. ha itulah ceritanya, sungguh trauma aku nak pergi kedai itu lagi....

OKE NI LIPAS ZAMAN SEKARANG, TAK PERCAYA AKU CAKAP, DORANG NI TAK BOLEH BAGI MUKA, TENGOK DAH MENGALAHKAN MANUSIA DAH, KANG TA LAMA LAGI LIPAS MAIN PESBOK PULAK KANG, BAIK KITA BUAT KEMPEN
'AYUH MEMBENCI LIPAS SEBAB MEREKA RASA MEREKA HOT!'

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik