Tuesday, June 1, 2010

sila terperanjat..

da saat-saat akhir Praktikal, dah banyak kerja gila aku buat, ni semua pengaruh tu minah ronggeng tu 'NURSYAMIMI YUSNAIDI', dulu masa baru masuk praktikal, mak aii, ha depan komputer tu lah ko menelaah kerja, sekang huh haram, dulu telepon opis ni bunyi ko angkat, da lame-lame rase nak buang je telepon ni kat loji kumbahan sebelah apartment jaya tu ha, geram pulak asik nak bunyi je, kalau bunyi ajak date tape gak, ni bunyi menyusahkan orang. opis semakin kosong da macam kena bom da ni, hari ni masuk 2 ari kak izan ta datang kerja walaweh! cam dia pulak budak praktikal tunggu masa abis praktikal, mane entah akak tu menyesat, kalau akak ada sure punya lah aktiviti harian senaman mulot akan diadakan, pe lagi NGOMPAT! la, tape akak lagi bape hari je, nanti nana n mimi pulak cuti, akak g la kerja sorang-sorang (kate-kate dikeluarkan, bebau kan dengki dan jeles sebab akak cuti).
da saat-saat akhir praktikal ni ramai yang bagi pendapat suruh paw EN. GHAZ!!!, tu kak mai yang bagi idea, kak mai tu dalam diam tu, pandai carik gado da tau, oke2 berbalik pada tajuk asal iaitu paw EN. GHAZ!!, ikut kan hati memang ta suka paw orang ni, sila percaya.. tapi mak aku kate rezeki jangan ditolak, oke-oke aku terima lah idea tu bagi tak menghampakan sesiapa, terpaksa je ni menerima, sila percaya sekali lagi, idea ni telah disalurkan pada mimi, mimi dengan hati ta pernah tertutup menerimanya, idea ini akan dibangkitkan semula minggu hadapan.
kepada student-student lain yang dapat praktikal kedekut, sori 2 say, padan muka korang! haha, tengok macam kita orang ditatang bagai minyak yang penuh oke, bertuah badan aku ni, sebab tu makin mengembang ni, oke dah ta payah nak ejek aku lagi, kang aku tomoi sorang-sorang kang, aku garang ni, sila takut, tak pun sila terkepit-kepit sebab tahan kencing, kalau ta pun sila buat muka takut sekarang jugak!
oke sebenarnya tajuk kat atas tu untuk aku bagitau korang yang kita akan habis praktikal wei!!!! sila terperanjat cepat!,
TO ALL DPI4 MEMBERS! GUA RINDU LU LA BABE! TA SABA NK JUMPA KORANG SEM5, MESTI KORANG DAH BESAR-BESARKAN, YELAKAN DAH 5 BULAN TAK JUMPA KORANG :)

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik