Sunday, December 12, 2010

angan angan sebesar cindarella

akibat banyak tengok cerita barbie aku jadi macam ni haa.
angan angan aku da jadi sebesar cindarella da. okay memang lintang pukang kejap barbie, kejap cindarella, haihh.
aku telah menyimpan cita cita untuk memiliki:
1) nak pegang segulung diploma * itu da pasti
2) nak pegang segulung ijazah *sila doakan untuk menjadi kenyataan
3) nak ade kereta 'honda accord kale hitam' sendiri sebelum kawen *doakan jugak okay
4) nak kawen dengan jejaka idaman *cewahh
5) nak kawen naek kereta kuda *jimat minyak
6) nak buat video kawen kat 'CST PRODUCTION' *calon pun tade sibuk pikir pasal kawen bagai
7) nak dirai kan semasa ulang tahun oleh orang tersayang kat atas kapal kat 'the mines' pun jadi la *sambil sang putera menyanyikan lagu 'sempurna andra & the backbone
8) nak iphone *ni sangat nak
9) nak 'dia' tahu dan sedar kehadiran aku *rahsia
 10) nak semua angan angan kat atas menjadi kenyataan *insyaallah :)

*aku memang pendek bantot dan ketot ta macam kau tinggi lampai dan jinjang tapi angan angan aku ade setinggi angan angan kau ta? ta kan? so?

6 comments:

  1. malamni boelh la ko wat solat hajat ;p
    ahaha wish ur dreams come true

    ReplyDelete
  2. sara: insyaallah aku akan buat haha

    mira: thanks babe. doakan aku aww haha

    ReplyDelete
  3. hOpe2 cita kO yg banyak tu tercapai ye!!!
    i will always pray fOr yOu!! ngEE~~

    ReplyDelete

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik