Saturday, January 29, 2011

dunia baru saya

its me when i was 20 years old
okay apa pandangan korang bila korang baca tajuk tu? sebenarnya ini kisah hidup aku sejak aku mula kenal erti hidup bila umur aku mencecah 20 tahun. takan pernah aku lupakan dalam dairi hidup aku saat umur aku 20 tahun sebab masa ni aku mengenali erti siapa yang menghargai kehadiran aku. terima kasih pada semua yang terlibat dalam watak watak ni. korang semua terbaik terutama ye parents aku, begitu juga pada yang mengajar aku erti sakit dan kecewa. saat umur aku 20 tahun aku cuba untuk bangun dari kesakitan yang teramat sangat, bangun dengan kaki sendiri, cuba tegak dan mengangkat muka pandang kehadapan. and alhamdullilah setelah ape yang aku lalui aku dapat ape yang aku mahukan, ALLAH maha mengetahui yang terbaik untuk aku ingin kan lebih dari itu aku terima. ALLAH maha mengetahui kekuatan aku dan sebab itu ALLAH bei aku ujian setimpal dengan kekuatan aku. aku mula dari kosong, dan sekarang aku di tengah tengah, aku percaya dan aku merasa DUNIA BARU ini lebih indah dari yang dulu.


1 comment:

  1. "kegagalan, kekecewaan & kepayahan yg pernah kanak2 itu rasakan dulu kini telah berlalu.. biarkan ia tersimpan dlm lipatan sejarah hidup kanak2 itu. kini kanak2 itu harus berjalan & berlari dgn kakinya sendiri utk menemui sang pelangi yg indah yg sdg menantinya dihadapan"

    ReplyDelete

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik