Sunday, February 27, 2011

pendek!

seriously aku ta berani nak pakai skirt, dress or pape jela yg berkaitan dgn kain sebab ini akan menlibatkan ketinggian. bukan nak bangga atau nak cerita lebih la kan, tapi kenyataan aku da makin tinggi dari 5 tahun yang lepass! ta percaya weii. ingat kan ketinggian akan sampai tahap tu je. penat jugak berusaha nak tinggi tapi apa kan daya takat ni je mampu tercapai. bukan ta bersyukur, terlebih bersyukur sebab ade lagi orang lagi pendek dari aku. tapi sedikit kecewa sebab adek adek aku semua tinggi dari aku, kira agak terbantot la jugak bila duduk ramai ramai dengan sedara mara kan, haihh jangan cerita la kan, dorang kalau bab nka membahan no1. nak dipendek kan cerita, aku memang da tinggi sikit dari dulu! yaallah bersyukur gila laa! haha. dan disebab kan terasa diri tu da makin tinggi kan so berani pulak da aku ni haa pakai skirt bagai, OMG! takut ta takut la kan, selama ni memang nak pakai tapi takut nampak pendek, akhir akhir ni je terberani buat keje gila so try la, and and and alhamdullillah ta ade la pendek mane aku ni haa, kira tade la nampak macam ayam serama bagaikan haha, thanks kepada semua yang terlibat yang bagi sokongan dan dorongan, cewahhh da macam nak buat report projek akhir da ni haa, anyway iloveyouuuu my beloved friends :)

No comments:

Post a Comment

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik