Saturday, July 9, 2011

Bibir

MERAH
 Merah menjadi pilihan mereka yang gemar menjadi perhatian ramai dan memiliki keyakinan diri yang tinggi. Selain itu mereka juga tidak suka diperlekehkan oleh orang lain. Pendek kata jangan cuba main main dengan mereka ini. Namun begitu mereka ini baik hati!


PINK
Warna ini mencetuskan kesan seksi  dan pesona kepasa sipemakai. Ia juga sesuai sama ada bagi si kulit gelap ataupun cerah. Mereka yang memilih warna ini dikatakan seorang yang romantis dan berjiwa penyanyang, Mereka juga tidak suka mencari masalah dengan orang lain. Tapi awas, mereka ini agak sensetif sebenarnya. Walaupun kadangkala dari segi luaran seolah olah mereka tidak kisah.


COKLAT
Warna ini menjadi pilihan meraka yang tak suka terlalu menonjol dari segi imej. Bagi mereka, bakat dan keupayaan diri adalah perkara yang lebih penting. Mereka yang memilih warna ini adalah mereka yang mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan stabil dari segi emosi. Mereka juga merupakan simbol kesetiaan dan boleh dipercayai.


UNGU
Mereka yang memilih warna adalah mereka yang sofistikated dan emmiliki pertahanan diri yang jitu. Selalunya individu dai ketegori ini berpengang kuat pada prinsip diri sendiri dan tidak gentar dengan orang lain. Ia memerlukan rasa yakin yang kuat untuk membolehkan seseorang itu memilih dan memakai warna ini!


OREN
Seperti juga sipemakai warna ungu, mereka yang memilih warna ini adalah seorang yang berdedikasi terhadap kerjaya / pelajaran mereka. Mereka juga lemah lembut orangnya namun memiliki sekeping hati yang keras. Kadang kala mereka sanggup bertengkar demi mempertahankan penadapat.


p/s: Wa share benda alah ni sebab tersangat tak ada kerja kehkehkeh!. Tapi berguna jugak kan? lu orang ni bab kutuk wa no 1. Btw agak agak mana pilihan lu orang? kalau wa yang ni: 

 Okay wa yang belah kanan, kira yang belakang tu lahhh, Ha colour apa tu? ya betul tu colour merah, wa memang amat megemari merah, oooouuuccchhhh! i loike! Bukan nak tunjukkan diri sangat cuma wa perasan jadi YUNA  bila wa pakai colour merah. *okay wa paham perasaan lu orang yang nak maki wa sebab statement wa.


4 comments:

  1. okeyh..kalau yang takde kaler lak cmne?describe sikit..kehkehekehekeh...

    ReplyDelete
  2. macam cantik pulak kaler oren. boleh beli raya nie. heee. tapi nak try merah la! over sgt x? heee

    ReplyDelete

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik