Monday, September 26, 2011

Khas Buat Teman Cinta Mati Gua *Happy Birthday

Firstly gua nak cakap siapa yang baca entrie gua ni sila amik perhatian, entrie ini entrie paling berharga dalam blog gua, lu tahu kenapa? sebab gua buat ni iklas datang dari hati buat teman yang gua cintai sempena ulang tahun dia ke 21. Sila saksikan ini:


Jeng jeng jeng! ini lah minah yang gua sayang, dia kawan cinta mati gua. Dia paham gua, and gua paham dia.  Tahun lepas gua dapat sambut birthday sama sama, tapi tahun gua jauh dengan dia, ini je dapat gua sedia kan. Mehh layan album kami.


Ni masa gua hingusan, dia pun masa ni baru nak dekat dengan gua, gambar ni gambar gua sem5



Ni masa gua date dengan dia dekat Midvalley



Ni masa balik kelas, ni depan giant Shah Alam



Tengok kebahagian kami, gua rindu kan saat saat ini. Ini dekat MATRADE, masa lawatan kelas gua



Ni kat Pavilion, masa ni kami berjumpa dengan budak budak FB.



Ni saat kami berdua jadi DIVA masa salam mesra kelab DPI


Ni pun kat MATRADE.




Ni masa gua kena dengar seminar dekat MATRADE, muka gua sememeh


Ni masa otw g PD dengan budak budak kelas gua


Ini dekat Subang Parade, masa jalan jalan cuci mata


Ni dekat R&R Seremban masa otw g PD




Ni masa habis seminar MATRADE



Ni masa  Graduation Night kami



Ni masa otw balik dari PD ke Melaka untuk makan ikan bakar


Dan ini masa raya kelas tahun lepas bersamaan birthday dia, lu orang tengok cincin kat tangan kami, kami memiliki cincin yang sama, gua yang hadiah kan cincin tu masa birthday dia tahun lepas, tapi tahun ni kami dah berjauhan. And sempena 27/9/2011 gua hadiah kan ini blog untuk dia, walau tak sehebat mana hadiah gua ni, tapi gua sulam kan dengan kasih sayang. Janji gua lu tetap kawan gua sampai kiamat babe!

P/S: gua tak sangka banyak gambar kita berdua, dari yang comel sampai lah yang cute :p


2 comments:

Meh celoteh, jangan cakap belakang, tak baik